Saturday 28 October 2017

Indiabulls Online Trading Megling


Indiabulls Stock Trading, Demat, Brokerage og Anmeldelser 2017 Indiabulls Ventures Ltd (tidligere Indiabulls Securities) er India-basert aksjemegler. ISL er en del av Indiabulls Group, et ledende forretningshotell i India, med bedrifter spredt over mange sektorer, inkludert infrastruktur, kraft, fast eiendom og finansielle tjenester. Indiabulls Ventures tilbyr integrerte kapitalmarkedsrelaterte tjenester i India, inkludert Stock Broking. Egenkapitalforskning, Depository Services. IPO Investering, Commodities Trading og Trading in Currency Derivatives. Indiabulls tilbyr disse tjenestene gjennom sin populære online trading plattform (Power Indiabulls) og også et bredt nettverk av grener og submeglere. Den Indiabulls Online Trading Platform. Power Indiabulls (PIB) er desktop trading applikasjon designet og utviklet internt av ISL. Det er et fullt integrert brukervennlig handelsprogram. (Merk at en kunde må betale en gang aktiveringsavgift på Rs 750 for å bruke PIB.) Indiabulls tilbyr også en Mobile Trading Platform Mobile Power Indiabulls (MPIB). MIPB er blant de beste mobile handelsapplikasjonene som er tilgjengelige for indiske aksjemarkedsinvesterere. MIPB tilbyr Live Market Watch, Facility for Buy Selg aksjer, Se Rapporter og Meldinger på verity av smarte telefoner. Indiabulls Rating (av kundene) Handler du med Indiabulls Rate Indiabulls Informasjon om Indiabulls kontoåpning, Indiabulls åpne konto, Indiabulls åpningsgebyrer, Indiabulls kontoåpningsgebyrer. Indiabulls konto åpning status, Indiabulls amc avgifter, Indiabulls konto kostnader, Indiabulls konto nedleggelse Indiabulls Trading Platforms 1. Power Indiabulls (PIB) PIB er Indiabulls Ventures Online Trading Platform. Det tilbyr innebygde internett trading funksjoner sammen med Live Streaming Stock Quotes. PIB kan nås gjennom en nettleser som Internet Explorer. Det tilbyr funksjoner som suiter nybegynnere for å fremme forhandlere. Live Market News, Tic av Tic Live Intraday Charts, Teknisk Analyse er få viktige funksjoner tilgjengelig i PIB. Nettstedshandel Indiabulls handelsside gjør at kundene kan bestille online, spore transaksjoner, investere i børsnoterte obligasjoner og fond, overføringsfond, sporportefølje og få tilgang til forskningsrapporter og nyheter. Mobile Power Indiabulls (MPIB) Mobile Trading Platform of Indiabulls tillater handel med egenkapital, tilgang til realtidsaktiekurser og markedsundersøkelser, tilpassede varsler og meldinger, se marginalrapport og handelskontooppsummering etc. Det lar deg handle når som helst hvor som helst . Finn informasjon om Indiabulls plattform, Indiabulls trading plattform, Indiabulls trading programvare, Indiabulls trading demo, Indiabulls Demo, Indiabulls nedlasting, Indiabulls programvare nedlasting, Indiabulls programvare, Indiabulls stopp tap, Indiabulls trading og Indiabulls trading konto. Indiabulls Special Offers Leveringsinstruksjonsbok Få detaljer om Indiabulls priser, Indiabulls meglerkalkulator, Indiabulls meglerhus, Indiabulls planer, Indiabulls megleromtale, Indiabulls megleringsplaner. Indiabulls pengeoverføring, Indiabulls intraday brokerage, Indiabulls kostnader, Indiabulls lister, Indiabulls lommeregner, Indiabulls forhåndsbetalte meglerplaner, Indiabulls årlige avgifter, Indiabulls avgifter, Indiabulls årlige vedlikeholdsavgift, Indiabulls opsjonsmegling og Indiabulls handelsavgifter. Kontakt Indiabulls Request Call Back Indiabuller Fordeler og ulemper Indiabulls Fordeler Trading Terminal Power Indiabulls er blant de beste handelsterminaler som er tilgjengelige i markedet. Power Indiabulls er tilgjengelig for Apple Mac og Linux OS. Mobile Power Indiabulls (MPIB) handelsplattform er unik og veldig praktisk. Ingen ekstra kostnader for bruk av Mobile Trading anlegget. Indiabulls har egne innskuddstjenester. Bredt nettverk av lokale grener og delmeglere gjør dem svært tilgjengelige. Sikkerhetstegn er tilgjengelig for personer som trenger ekstra sikkerhet for deres handelskonto. Indiabulls Ulemper Power Indiabulls Trading Terminal kommer til en pris av Rs 750 engangsavgift. Indiabulls Ventures tilbyr ikke 3-i-1-konto, da selskapet ikke tilbyr banktjenester. Indiabulls Klager mottatt ved BSE NSE: Antall klager mot Indiabulls Ventures Limited aksjemegler. Indiabulls Ventures Limited forbrukerklager gir sammendraget om klage som gikk for å bytte til beslutning. Indiabulls Ventures Limited forbrukerklager Antall aktive kunder megler eller handelsmedlem har. I henhold til SEBI-retningslinjene rapporterer hver megler de nylig tilførte klientene til utvekslingen, men unike klientkode (ucc) - prosessen. Informasjonen på denne siden er gitt av utvekslingen. Det totale antall klager mottatt mot megleren på den oppgitte utvekslingen. Sammenligning av Indiabulls med populære meglere i India Indiabulls Ventures Limited Anmeldelser Legg inn ny beskjedsfrekvens Indiabulls Indiabulls er null når det gjelder kundeservice, på ansiktet de RM) tar høyeste megler i industrien, men i return gir de ikke noen ekte RM-tjeneste. Deres ansatte trives på bekostning av kundens ledelse, ikke bryter for mangel på tjenester av RM eller kundebehandling. Snarere kundebehandling forsøker å hoppe over problemet, bare videresende det til RM igjen. Virkelig dårlig service, ikke anbefalt i det hele tatt. Hold deg unna Indiabulls. Brokerage - Under gjennomsnittlig Konto Vedlikeholdsavgifter - Gjennomsnittlig Nettsted Brukbarhet - Gjennomsnittlig Kundeservice - Veldig Dårlig Total Erfaring - Veldig Dårlig RM er patetisk. Jeg var en nybegynner i handel, og han prøvde sitt beste for å plyndre meg gjennom megling. Jeg mistet i mange tusen på grunn av min RM Santosh Kumar, Pune. Indiabulls anbefales, men hold deg unna RMs. Brokerage - Gjennomsnittlig Konto Vedlikeholdsavgifter - Gjennomsnittlig Nettsted Brukbarhet - Veldig Dårlig Kundeservice - Veldig Dårlig Total Opplevelse - Under gjennomsnitt I juni 2006, Da jeg fikk kontoutskriften til oktober 2006, fant jeg ut en debet på Rs. 14022.00 (ca.), da jeg spurte om det til min relasjonssjef for indiabulls, fortalte han meg at han investerte disse pengene i Futures Options på 18102006 i OPTSTK RELIANCE 26-OCT-06 1230 CA (Kontrakt notat vedlagt) som ble utløpt av selv på 26102006 og alle pengene mine ble null. Jeg spurte ham hvordan kan han gjøre dette uten min tillatelse, og jeg vil klage mot ham i Indiabulls. Han sa at han ikke kan gjøre noe, og han har allerede forlatt jobben av indiabulls. Så jeg møtte kontorets leder av kontobanken min, dvs. Vashi, Mumbai og kontorhode fortalte meg at indiabuller ikke kan gjøre noe som den ansvarlige har allerede forlatt jobben, men han vil se på saken og vil finne en løsning på det. Når ca. fire måneder borte og ingenting skjedde, arkiverte jeg klagen min på den registrerte e-postadressen til indiabulls, dvs. e-post om det samme og jeg fikk svaret de ser på saken. Deretter i ca. hver sjette måned fortsetter jeg å legge inn klagen min og har alltid det samme svaret at de fortsatt ser på saken. Da jeg ikke fikk noen positiv respons fra indiabulls, så søker jeg etter høyere myndighet, og jeg fant ut at SEBI er den eneste av klager. Jeg ser også etter forbrukerforum også, men fant ut at hver klage relatert til markedet handlet av SEBI bare så ikke valgt for forbrukerforum. Jeg arkiverte klagen min i SEBI to ganger i år 2009 ved å registrere klagen min fra deres hjemmeside, men ingen svarte eller underholdt klagen min fra SEBI. Jeg begynner igjen å legge inn klagen min på den registrerte e-postadressen til indiabulls. When scores. gov. in blir til stede, prøvde jeg min indiabulls klage gjennom scores. gov. in og jeg er veldig glad for å si at scores. gov. in starter agerer i saken. Lanseringen av scores. gov. in er det beste trinnet i det finansielle markedet i India. De lytter virkelig. Nå, fra åtte år kjemper jeg for mine hardt opptjente penger, men har fortsatt ingenting. Mitt tilfelle er under behandling i NSE med ref. Nei. NSEISC2013 1307280875601322 (for bevis) og jeg slår på at jeg aldri vil forlate skyldige til å gå bort så lett. Jeg er stolt av å si at jeg kjemper fra 8 år og fant ingen støtte i min store lands juridiske struktur. For å bevise meg som investor av indiabulls, er min DPI 12029900, CLIENT ID 02957690 online klient ID 289169. Det var en veldig forferdelig opplevelse med INDIABULLS FINANCE, uten å ta noe lån og bare for å logge filen de belastet Rs 1124. Jeg ble forklart av den utøvende at pengene er helt refunderes dersom du ikke tar lån, men nå kundeservice sier at det ikke kan refunderes. God megler, enkel å administrere plattform, betale inn og utbetale, bedre for individuell nettforhandler. Brokerage - Under gjennomsnittlig Konto Vedlikeholdsavgifter - Utmerket Website Brukbarhet - Utmerket Kundeservice - Utmerket Overall Experience - Over gjennomsnittlig Jeg vil advare alle gjennom dette forumet om Indiabulls tjenester. Først deres megling er en av de dyreste i India. Jeg er 25 mengder) av alternativet BANKNIFTY som er på 50 rupees per mengde, jeg må betale 200 rupees til indiabulls som kjøp og salg som megling. Det betyr at prisen per kvantitet må være mer enn 60 rupees for at du skal kunne tjene penger. Det er 20 økning i verdien av indeksen. Nå er det noen handelsmann som kan jobbe med denne mengden megling. Og så en dag vil du få en telefonsamtale av indiabulls RM som sier at han ønsker å gi deg forslag til handelen. Han sier Gi meg en måned og jeg vil vise deg resultater. Din beholdning vil være oppe 20-30. Du tror at siden indiabulls har ansatt ham og hans daglige jobb er å analysere markedet, kan han være ekspert på det. Det er ingen skade å prøve ham. Du begynner å handle på hans råd. For første gang anbefaler han å kjøpe og selge aksjen på en slik måte at hele fortjenesten går som megling. Noen ganger mister du selv fordi du betaler mer megling enn å tjene penger. Når du ringer til ham, sier han Ohh, jeg visste ikke hvor mye din megling var. Du gir ham nytte av tvil. Så sier han la handel i alternativer. Du sier at du ikke vet mye om alternativer og aldri har handlet i det. Han sier at du prøver det, og du vil lære. Nå begynner her din undergang. Du vet ikke at prisene på opsjoner går til 0, og du kan noen ganger få deg til å investere. Du finner ut at RM mangler grunnleggende aritmetisk sans. Han vet hvilken pris og hvor mye prosent opsjonsprisen må stige for å gi fortjeneste til klienten. Men jeg tviler også på hans matteferdigheter. Jeg tror det er forståelse mellom indiabulls og RMs hvor RMs ansvaret for slike penger ut av klienter til siste klienter. La meg dele porteføljen: Slutten av januar: rundt 3,5 lakhs slutten av februar: rundt 1,5 lakhs: (og i denne tiden jeg Jeg har ikke noe å gjøre noe for meg selv. Min erfaring med Indiabulls har vært veldig kostbar. Jeg deler dette fordi jeg ikke vil at noen skal gjøre feil som jeg har gjort og mister hardt opptjente penger :( Vær så pass på Indiabulls og hans tjenester. for å lukke kontoen min med Indiabulls nå. Jeg har også den samme opplevelsen, men heldigvis mister jeg bare 60K. Jeg lærte sitt skitne trick litt tidlig 155.2. Saurav Bhattacharyya 23 jan 2015 10:56:57 PM Først takker jeg deg for En detaljert gjennomgang. Jeg er ganske opplevd i slike ting. For å være ærlig, gjør alle meglerne disse RMSene. Bare vær borta, min adivce til alle. Disse menneskene har plikt til å ta så mye meglerhandel ut av dine handler, de sier hemmelig til hver andre. han ville ha mistet alle hans penger trading så hva er skadet i å ta flertallet av det Trading er kanskje den enkleste måten å tape penger. du kan ikke skylde noen. RM eller noen, det enkle spørsmålet er om en RM kunne tjene deg penger de hvorfor gjør han en menial jobb for Rs 10,000 pm. Ingen kan tjene for deg. bare du og du kan. les bøker om handel .. det er mange gode bøker, søk på nettet, Aswani Gujral, Ashu Dutt etc. har skrevet gyldne bøker for alle, bare du må lese og øve dem, det tar noen år å lear trading. første året er for bokhandel .. det legges lite veldig lite, bare fem av kapasiteten din. som alle trenger å gå på college og studere i 20 år for å få en jobb. i handel også .. du må studere og jobbe veldig hardt. veldig vanskelig. så kommer penger til deg. du trenger ikke å kjøre for det. beste ønsker. Tenk deg, 0,4 på kjøp og 0,4 på salg for levering, så pls beregne hvor mye du må betale. Jeg ønsker å handle i z-kategori, vil Indiabulls akseptere eller hvilke banker aksepterer det jeg er en vanlig handelsmann med uavhengige for de siste 7 årene. Og jeg er helt fornøyd med ukjente tjenester i nesten alle aspekter. Brokerage - Utmerket Konto Vedlikeholdsavgifter - Utmerket Website Brukbarhet - Utmerket Kundeservice - Utmerket Overall Experience - Excellent Selv om megling er på en høyere side, er det ganske enkelt å få megling ned ved forhandling. Etter en måned med tung handel fikk india-okser megleravgiftene med minst 30. I tillegg får jeg alltid konsistent hjelp fra megleren når det er nødvendig, noe som virkelig er verdsatt. Brokerage - Over gjennomsnittlig Konto Vedlikeholdsavgifter - Over gjennomsnittlig Nettstedets brukervennlighet - Gjennomsnittlig kundeservice - Over gjennomsnittlig Total erfaring - Over gjennomsnittlig Da du bare vil åpne en konto for handel, antar jeg at du er en høyvolumhandler og deltar aktivt i FO. Prøv en budsjettmegler som zerodha, kontoåpning Rs. 200, ingen AMC hvis du ikke åpner en dematkonto med dem, og meglerhuset holdes på maksimalt Rs. 20 per handel. Du får fri tilgang til NÅ hvilken av alle handelsterminaler jeg har brukt, har minst tidsslag. ICICI Securities Pvt Ltd. og Indiabulls Ventures Limited meglere i India. Sammenligningen nedenfor understreker likhetene og forskjellene mellom ICICIDirect og Indiabullss megling, kundeservice, vedlikeholdsavgifter, verktøy og investeringsalternativer til investorer i India Stock Market. Hvis du er forvirret i å velge det beste brokstedet, er denne siden for å hjelpe deg med å finne hvilken som er den beste megleren blant ICICIDirect og Indiabulls. ICICI Securities Pvt Ltd. Tilbyr 3-i-1-konto som gjør investeringer i aksjemarkedet veldig enkelt for uformelle investorer. Bredt utvalg av investeringsalternativer tilgjengelig under en portal. Gir et nettsted med lav båndbredde som fungerer bra der Internett-tilkoblingen er treg. GTC (god til avbestilling) og off-market timer ordre plassering anlegget er svært nyttig. Indiabulls har et godt nettverk av grener over India. Brokerage er omsettelig og kan reduseres til 50-60. Power Indiabulls er tilgjengelig for Apple Mac og Linux OS. 10 ganger eksponering for intradag handel. Indiabulls tilbyr handelsplattformer som er enkle å bruke, rike på funksjoner og til å passe ulike kundebehov. Power Indiabulls Trading Terminal, Online Trading Nettsted og Mobile Power Indiabulls handelsplattform er 3 plattformer som tilbys av dem. Indiabulls har grener og delmeglere i nesten alle byer i India. Dette hjelper kunder som føler seg trygge med mennesker. Indiabulls tilbyr 2-i-1-konto som inkluderer aksjehandel og dematkonto. ICICI Security tar høyest megling i forhold til de fleste detaljhandlerne i India. Veldig høy minimumsmegling av Rs 35 per handel eller 2,5 av handelsverdien avhengig av hvilken som helst. Dårlig ytelse av nettsiden er rapportert i topptider for handel. Trading Terminal (Trade Racer) koster Rs 75 per måned dersom megling betalt i en måned er mindre enn Rs 750. Demat-konto er obligatorisk. Varehandel er ikke tilgjengelig for private investorer. Samtalekostnad koster ekstra Rs 25 per samtale etter de første 20 gratis samtalene i en måned. Power Indiabulls Trading Terminal koster Rs 750 en gangsendring. Det er ingen standardpriser, gebyrer eller meglerhandel publisert på nettstedet. Du bør være veldig forsiktig med skjulte endringer. Ingen sentralisert støtte eller salgsteam. Virksomheten gjøres gjennom grener og undermeglere. Indiabulls gir ikke 3-i-1-kontoIndiabulls Security Platform Tilbys av India-Bulls: Power Indiabulls: (PIB) Power Indiabulls (PIB) er den integrerte nettbaserte handelsplattformen med stor hastighet å investere i Equity, FampO og Commodities. Power Indiabulls hovedfunksjoner inkluderer realtids aksjekurser, Live trading rapporter, Multiple Market watch, Intradag kartlegging, Teknisk analyse, Prisvarsler, News Room for erfarne investorer og handelsmenn. PIB er den internettbaserte aksjehandel applikasjonen som gir: Integrert markedsvakt for aksjer og derivater Live Streaming Quotes Rask Order Entry Tic av Tic Live Intradag Diagrammer Teknisk Analyse Live Market News Customizable Alerts Omfattende Rapporter Real Time Market Statistics World Market Sammendrag Introducing Intraday Futures Indiabulls Securities8217s Trading Brokerage, AMC og gebyrer Handelskonto åpningsgebyr (en gang): Rs. 750 Trading Årlige vedlikeholdsgebyrer (AMC): 8211 Demat-konto Åpen gebyrer (One Time): 8211 Demat-konto Årlige vedlikeholdsavgifter (AMC): Rs. 500 kontakt-form-7 id82217118243 title8221Open Account8221Power Indiabulls (PIB) er den integrerte nettbaserte handelsplattformen for å investere i Equity, FO, Commodities and Currency Derivatives. PIB gir det beste i klassen internett trading funksjoner og leverer en sømløs og rik online trading opplevelse for sine brukere. PIB kommer med en hel rekke elektroniske funksjoner for internetthandelsbrukere som spenner fra realtids aksjekurser, for å leve handelsrapporter, flere markedsklokker. Intradag kartlegging, teknisk analyse, prisvarsler. News Room for erfarne investorer og handelsfolk. Med en lang rekke avanserte online tradingfunksjoner, forsøker PIB å oppfylle behovene til hver sjanger av investorer, som hjelper med å handle profitt på alle mulige måter. For å abonnere på PIB, kan du kontakte din Relationship Manager-avdeling. For å laste ned PIB, kan du besøke nedlastingsdelen. Hvis du har spørsmål om PIB, kan du gjerne kontakte oss.

No comments:

Post a Comment